Godkjenn

EVRY årsrapport 2016: Kundesentrisk innovasjon

“Kundesentrisk innovasjon”: Tittelen på årets årsrapport fra EVRY peker på selve kjernen av vår forretningsstrategi, som er å arbeide for å hjelpe våre kunder med å utvikle verdiøkende, digitale tjenester – tjenester som setter våre kunder i stand til å tilby en bedre kundeopplevelse og dermed bli en mer attraktiv og konkurransedyktig aktør.

Vårt mål er å være en av de ledende kunnskapsbedriftene i Norden og å besitte innsikten, ekspertisen og konseptene som trengs for å bygge bro mellom teknologi og forretningsstrategi.

Fra kostnadseffektiv skystrategi til modernisering og innovasjon søker EVRY å bli en katalysator for våre kunders digitale endringsreiser. I samarbeid med våre kunder skaper vi digitale fordeler, derfor er også vårt verdiforslag “Digital Advantage”.

Denne årsrapporten beskriver ikke bare vår strategi, organisasjonsstruktur og finansielle resultater, men også andre ting som er viktige for EVRY; fra vår påvirkning på samfunnet I vid forstand til vår forretningsplan og interne forhold. Den gir derfor også en integrert oversikt over værekraft og samfunnsansvar, og er ment å gi innblikk i vår virksomhet slik den er i dag og samtidig vise retningen vi ønsker å gå i de kommende år.

EVRY Årsrapport 2016 finnes her: annualreport.evry.com/no

Årsrapporten kan også lastes ned i PDF-format her.

Interessert i mer informasjon?